CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 6, 2009

Semoga Cepat Sembuh

Semalam saya baru sahaja mendapat berita tentang khabar kemasukan salah seorang daripada ahli batch kita yang telah dimasukkan ke dalam wad Hospital Serdang atas masalah kesihatan...

ATIKAH BINTI ABDUL MAJID PISMP 1.01 (Pengajian Agama) dimasukkan ke wad Serdang pada 3hb yang lepas... Atikah ditahan di wad ini kerana masalah kekurangan insulin dalam badannya dan menyebabkan gula dalam darah tidak stabil....

Apa yang mengejutkan saya adalah saudari Atikah telah memberitahu saya pada hari Konvokesyen KPLI 08 di putrajaya yg lepas bahawa dia akan tinggal di hostel bersama beberapa rakan PERKOMPERI yg lain untuk beberapa hati dan khabar ini telah saya terima ketika kita semua sedang bercuti... saya terus bertanyakan perkara yg sebenar tentang berita ini kepada Atikah...

Semoga Atikah cpt blik untuk bersama-sama menghabiskan cuti anda dengan keluarga yang tercinta serta segera sembuh...Amin... Sama2la kita doakan...

0 comments: